طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی اپلیکیشن

یک وبلاگ جامع در با طراحی وب و اپلیکیشن

طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی اپلیکیشن

یک وبلاگ جامع در با طراحی وب و اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

هنگامی که شما یک شرکت دارید، شما برای ایجاد نام تجاری کار می کنید. نام تجاری شما هویت شماست، این نگاه و احساس تجارت شما است، شهرت کسب و کار شما در نظر مشتریان و رقبا است. این چیزی است که به شما کمک می کند تا دیگران را از روی طاقچه خود بیرون بیاورید. نام تجاری شما شامل مواردی مانند لوگو، شعار، رنگ، سبک، خط تولید و غیره می باشد.

این آمالگ همه چیزهایی است که باعث تشویق مشتریان شما می شود. از بعضی از معروف ترین مارک های دنیا فکر کنید. هنگامی که یک آرم سبز و سفید را با یک پری دریایی می بینید، فورا می دانید که کدام شرکت قهوه با شما برخورد می کند. یا آن آرک معروف طلایی؟ هیچ اشتباهی نیست که به آنها تعلق دارد.

این به این دلیل است که شرکت زمان، پول و انرژی را برای ایجاد نام تجاری خود قرار داده است. وب سایت شرکت بخش بزرگی از نام تجاری خود است و شیوه طراحی سایت شما می تواند بر روی نام تجاری شما اثر مثبت یا منفی زیادی داشته باشد. با توجه به ETRAFFIC، نوع مناسب طراحی سایت می تواند جهان را در میزان و کیفیت ترافیک ایجاد کند که به وب سایت شما متصل است.

بزرگترین چیزی که باید در طراحی وب سایت خود برای نام تجاری خود داشته باشید این است که در هر نوبت مشتری را در نظر بگیرید. حفظ بازار هدف به عنوان اصل هدایت کننده به تصمیمات طراحی کمک می کند که در نهایت به یک وبسایت متصل می شود که بصری لذت بخش، کاربر پسند و به یاد ماندنی است. با انتخابهای زیادی برای وب سایتهایی که برای بازدید از این روزها وجود دارد، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما یکی از آن موارد است که مشتریان شما مایل به بازدید از زمان و مکان هستند.

بیایید نمونه ای از این ایده را در عمل ببینیم. اگر شما در حال طراحی وب سایت برای یک شرکت کیف دستی لوکس هستید، زیبایی طراحی شما متفاوت خواهد بود اگر شما در حال طراحی یک وب سایت برای یک شرکتی هستید که کوله پشتی های کودکان را به فروش می رساند. احتمالا سابق احتمالا دارای طراحی اسپاراسر و رنگ های خنثی است، در حالی که احتمالا این رنگ ها دارای رنگ های پر جنب و جوش و احساس عمیق تر هستند.

هرچند احساس کلی وب سایت، به راحتی قابل حرکت است. بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای جستجوی اطلاعات نکنید. همه چیز را آسان برای پیدا کردن و به عنوان بصری به عنوان ممکن است به طوری که مشتری شما می تواند آنچه را که آنها به راحتی و به سرعت نیاز پیدا کنید.

چیز دیگری که در فرایند طراحی سایت باید در ذهن داشته باشید اشتراک گذاری محتوای شماست. اگر میخواهید وبسایت خود را ایجاد کنید، مهم است که بازدیدکنندگان خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در سایت خود با سایر افراد در سایتهای اجتماعی اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید، به اشتراک بگذارید.

تصویب تصمیمات طراحی مناسب برای کسب و کار شما، هنگامی که به میزان ترافیک با کیفیت بالا که شما دریافت می کنید و شیوه ای که در آن به طور کلی در نظر مشتریان هدف مورد نظر شما درک می شود، مهم است. هر چه بیشتر به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد و مشتری متمرکز در نظر گرفته شود، بهتر است. و نوع مناسب طراحی وب می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • آرش انوشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی